Реєстрація юридичних осіб в м. Житомир та Житомирській області
Реєстрація приватного підприємства, товариства з обмеженою відповідальністю
Ми раді запропонувати для Вас свої послуги з організації бізнесу, зокрема:
- Реєстрація Ми раді запропонувати для Вас свої послуги з організації бізнесу, зокрема:
- Реєстрація Приватного підприємства – ПП;
- Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю - ТОВ;
- Реєстрація Дочірнього підприємства - ДП;
- Реєстрація філії юридичної особи;
- Реєстрація змін статуту, складу засновників, збільшення статутного фонду, адреси, та інші послуги з перереєстрації ПП, ТОВ;
- Реєстрація інших підприємств, фірм, організацій.
Що входить у вартість послуг реєстрації підприємства
1.Допомога в підборі видів діяльності підприємства, згідно КВЕД (класифікатор видів діяльності);
2.Підготовка Статуту;
3.Відкриття тимчасового рахунку для формування статутного капіталу;
4.Реєстрація у Відділі державної реєстрації;
5.Постановка на облік в Статистиці;
6.Постановка на облік в Податковій інспекції;
7.Подача до податкової інспекції заявки на реєстрацію платника єдиного податку (за попереднім погодженням з клієнтом);
8.Постановка на облік в Пенсійному фонді;
9.Виготовлення печатки та штампа;
10.Відкриття поточного рахунку в банку.
Які документи Ви отримуєте:
- Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи ПП, ТОВ;
- Зареєстрований Статут підприємства;
- Протокол (рішення) про створення підприємства;
- Печатку підприємства з автоматичним оснащенням;
- Довідки про постановку на облік підприємства до фондів соціального страхування;
- Довідку про постановку на облік підприємства до Пенсійного фонду;
- Інші документи.
Які дії необхідно виконати перед реєстрацією підприємства
При виконанні зазначених дій Ви можете отримати нашу юридичну консультацію і супровід.
Якщо у підприємства один засновник він:
- визначає найменування підприємства;
- визначає розмір статутного капіталу підприємства;
- визначає види діяльності підприємства;
- призначає директора підприємства;
- затверджує статут підприємства.
Рішення засновника оформлюється письмово.
Якщо у підприємства декілька засновників - попередні збори засновників:
- обирають голову зборів;
- обирають секретаря зборів;
- визначають склад засновників підприємства;
- затверджують розмір статутного капіталу;
- визначають частку кожного засновника в статутному капіталі;
- визначають найменування підприємства;
- визначають види діяльності підприємства;
- призначають директора підприємства;
- складають протокол зборів.
Установчі документи (рішення, протокол зборів, статут) засвідчуються нотаріально.
При засвідченні установчих документів повинні бути присутні засновники підприємства:
- фізична особа з паспортом;
- юридична особа - директор з паспортом та печаткою;
- вповноважена особа з дорученням та паспортом.
Документи, які необхідні для початку реєстрації ПП, ТОВ або іншої юридичної особи.
1. Довіреність від кожного засновника для вповноваженої особи на проведення реєстрації підприємства у Відділі державної реєстрації і підписання статуту, відкриття тимчасового рахунку в банку, постановки на облік в Пенсійному фонді, Податковій інспекції, фондах соціального страхування, статистиці та інших установах та організаціях незалежно від форм підпорядкування, виготовлення та отримання печаток та штампів та інших дій пов"язаних з реєстрацією підприємства.
2. У випадку призначення директора та бухгалтера новоствореного підприємства надаються копії паспорта та ідентифікаційного коду зазначених посадових осіб в трьох екземплярах для подання в Пенсійний фонд, Податкову інспекцію, банк;
Від засновника фізичної особи - резидента (громадянина України):
1. Копію паспорта та ідентифікаційного коду, завірену підписом в трьох екземплярах для подання у Відділ державної реєстрації, Пенсійний фонд, банк;
2. Якщо засновник приватний підприємець – копія свідоцтва приватного підприємця.
Від засновника юридичної особи – резидента (українське підприємство):
1. Рішення (протокол) засновника про створення підприємства;
2. Копію виписки про державну реєстрацію нотаріально посвідчену в двох екземплярах для подання у Відділ державної реєстрації та банк;
3. Звичайну копію виписки про державну реєстрацію в двох екземплярах для подання до Пенсійного фонду;
4. Надають копію статуту нотаріально посвідченого в одному екземплярі для подання в банк;
5. Звичайну копію статуту в одному екземплярі для подання в Пенсійний фонд;
6. Копію документа, що підтверджує взяття підприємства на податковий облік, (форма 4-ОПП);
7. Копію документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи в органі Пенсійного фонду України;
8. Копію довідки з Статистики про внесення підприємства до Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України;
9. Витяги з наказів про призначення на посаду керівника та головного бухгалтера.
10. Довіреність на проведення реєстрації підприємства у Відділі державної реєстрації і підписання статуту, відкриття тимчасового рахунку в банку, постановки на облік в Пенсійному фонді, Податковій інспекції, фондах соціального страхування, статистиці та інших установах та організаціях незалежно від форм підпорядкування, виготовлення та отримання печаток та штампів та інших дій пов"язаних з реєстрацією підприємства (оформляється на бланку підприємства).
Копії документів зазначених в п. 3, 5 - 9, протокол та довіреність завіряються печаткою та підписом керівника юридичної особи.
Перелік документів може змінюватися в залежності від змін в діючому законодавстві.
Від засновника юридичної особи - нерезидента (іноземної компанії):
Згідно п. 7 статті 24 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» у разі державної реєстрації юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа, обов"язково подається:
1. Документ про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні її місцезнаходження, зокрема витяг із торгівельного, банківського або судового реєстру.
Документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження повинен бути перекладений на українську мову та легалізований у встановленому законом порядку.
2. Для особи, яка представлятиме інтереси іноземної юридичної особи на території України, необхідна довіреність на проведення реєстрації підприємства і підписання статуту, відкриття тимчасового рахунку в банку, перекладена українською мовою і легалізована у встановленому законом порядку.
Бажано:
3. Копію статуту або установчого договору юридичної особи;
4. Копії наказів (протоколів) про призначення директора та головного бухгалтера;
5. Інші установчі документи в залежності від особливостей реєстрації юрособи в країні її місцезнаходження.
Документи мають бути переведені на Українську мову та легалізовані у встановленому законом порядку.
Перелік документів може змінюватися в залежності від змін в діючому законодавстві.
Терміни реєстрації
Реєстрація ПП, ТОВ - до 10 робочих днів;
Просимо Вас звернути увагу на те, що в строк реєстрації підприємства (ПП, ТОВ) не входить термін отримання свідоцтва платника ПДВ і (або Єдиного податку).
Як можна мінімізувати нотаріальні витрати
Якщо у Вас немає знайомого нотаріуса або Вас не влаштовує ціна нотаріальних послуг різних нотаріусів Житомира та області, тоді ми можемо вам допомогти не переплачувати «зайвих» грошей.
Для такої економії ми пропонуємо скористатися послугами приватного нотаріуса, з яким ми маємо честь співробітничати.
- Реєстрація Ми раді запропонувати для Вас свої послуги з організації бізнесу, зокрема:
- Реєстрація Приватного підприємства – ПП;
- Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю - ТОВ;
- Реєстрація Дочірнього підприємства - ДП;
- Реєстрація філії юридичної особи;
- Реєстрація змін статуту, складу засновників, збільшення статутного фонду, адреси, та інші послуги з перереєстрації ПП, ТОВ;
- Реєстрація інших підприємств, фірм, організацій.
Що входить у вартість послуг реєстрації підприємства
1.Допомога в підборі видів діяльності підприємства, згідно КВЕД (класифікатор видів діяльності);
2.Підготовка Статуту;
3.Відкриття тимчасового рахунку для формування статутного капіталу;
4.Реєстрація у Відділі державної реєстрації;
5.Постановка на облік в Статистиці;
6.Постановка на облік в Податковій інспекції;
7.Подача до податкової інспекції заявки на реєстрацію платника єдиного податку (за попереднім погодженням з клієнтом);
8.Постановка на облік в Пенсійному фонді;
9.Виготовлення печатки та штампа;
10.Відкриття поточного рахунку в банку.
Які документи Ви отримуєте:
- Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи ПП, ТОВ;
- Зареєстрований Статут підприємства;
- Протокол (рішення) про створення підприємства;
- Печатку підприємства з автоматичним оснащенням;
- Довідки про постановку на облік підприємства до фондів соціального страхування;
- Довідку про постановку на облік підприємства до Пенсійного фонду;
- Інші документи.
Які дії необхідно виконати перед реєстрацією підприємства
При виконанні зазначених дій Ви можете отримати нашу юридичну консультацію і супровід.
Якщо у підприємства один засновник він:
- визначає найменування підприємства;
- визначає розмір статутного капіталу підприємства;
- визначає види діяльності підприємства;
- призначає директора підприємства;
- затверджує статут підприємства.
Рішення засновника оформлюється письмово.
Якщо у підприємства декілька засновників - попередні збори засновників:
- обирають голову зборів;
- обирають секретаря зборів;
- визначають склад засновників підприємства;
- затверджують розмір статутного капіталу;
- визначають частку кожного засновника в статутному капіталі;
- визначають найменування підприємства;
- визначають види діяльності підприємства;
- призначають директора підприємства;
- складають протокол зборів.
Установчі документи (рішення, протокол зборів, статут) засвідчуються нотаріально.
При засвідченні установчих документів повинні бути присутні засновники підприємства:
- фізична особа з паспортом;
- юридична особа - директор з паспортом та печаткою;
- вповноважена особа з дорученням та паспортом.
Документи, які необхідні для початку реєстрації ПП, ТОВ або іншої юридичної особи.
1. Довіреність від кожного засновника для вповноваженої особи на проведення реєстрації підприємства у Відділі державної реєстрації і підписання статуту, відкриття тимчасового рахунку в банку, постановки на облік в Пенсійному фонді, Податковій інспекції, фондах соціального страхування, статистиці та інших установах та організаціях незалежно від форм підпорядкування, виготовлення та отримання печаток та штампів та інших дій пов"язаних з реєстрацією підприємства.
2. У випадку призначення директора та бухгалтера новоствореного підприємства надаються копії паспорта та ідентифікаційного коду зазначених посадових осіб в трьох екземплярах для подання в Пенсійний фонд, Податкову інспекцію, банк;
Від засновника фізичної особи - резидента (громадянина України):
1. Копію паспорта та ідентифікаційного коду, завірену підписом в трьох екземплярах для подання у Відділ державної реєстрації, Пенсійний фонд, банк;
2. Якщо засновник приватний підприємець – копія свідоцтва приватного підприємця.
Від засновника юридичної особи – резидента (українське підприємство):
1. Рішення (протокол) засновника про створення підприємства;
2. Копію виписки про державну реєстрацію нотаріально посвідчену в двох екземплярах для подання у Відділ державної реєстрації та банк;
3. Звичайну копію виписки про державну реєстрацію в двох екземплярах для подання до Пенсійного фонду;
4. Надають копію статуту нотаріально посвідченого в одному екземплярі для подання в банк;
5. Звичайну копію статуту в одному екземплярі для подання в Пенсійний фонд;
6. Копію документа, що підтверджує взяття підприємства на податковий облік, (форма 4-ОПП);
7. Копію документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи в органі Пенсійного фонду України;
8. Копію довідки з Статистики про внесення підприємства до Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України;
9. Витяги з наказів про призначення на посаду керівника та головного бухгалтера.
10. Довіреність на проведення реєстрації підприємства у Відділі державної реєстрації і підписання статуту, відкриття тимчасового рахунку в банку, постановки на облік в Пенсійному фонді, Податковій інспекції, фондах соціального страхування, статистиці та інших установах та організаціях незалежно від форм підпорядкування, виготовлення та отримання печаток та штампів та інших дій пов"язаних з реєстрацією підприємства (оформляється на бланку підприємства).
Копії документів зазначених в п. 3, 5 - 9, протокол та довіреність завіряються печаткою та підписом керівника юридичної особи.
Перелік документів може змінюватися в залежності від змін в діючому законодавстві.
Від засновника юридичної особи - нерезидента (іноземної компанії):
Згідно п. 7 статті 24 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» у разі державної реєстрації юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа, обов"язково подається:
1. Документ про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні її місцезнаходження, зокрема витяг із торгівельного, банківського або судового реєстру.
Документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження повинен бути перекладений на українську мову та легалізований у встановленому законом порядку.
2. Для особи, яка представлятиме інтереси іноземної юридичної особи на території України, необхідна довіреність на проведення реєстрації підприємства і підписання статуту, відкриття тимчасового рахунку в банку, перекладена українською мовою і легалізована у встановленому законом порядку.
Бажано:
3. Копію статуту або установчого договору юридичної особи;
4. Копії наказів (протоколів) про призначення директора та головного бухгалтера;
5. Інші установчі документи в залежності від особливостей реєстрації юрособи в країні її місцезнаходження.
Документи мають бути переведені на Українську мову та легалізовані у встановленому законом порядку.
Перелік документів може змінюватися в залежності від змін в діючому законодавстві.
Терміни реєстрації
Реєстрація ПП, ТОВ - до 10 робочих днів;
Просимо Вас звернути увагу на те, що в строк реєстрації підприємства (ПП, ТОВ) не входить термін отримання свідоцтва платника ПДВ і (або Єдиного податку).
Як можна мінімізувати нотаріальні витрати
Якщо у Вас немає знайомого нотаріуса або Вас не влаштовує ціна нотаріальних послуг різних нотаріусів Житомира та області, тоді ми можемо вам допомогти не переплачувати «зайвих» грошей.
Для такої економії ми пропонуємо скористатися послугами приватного нотаріуса, з яким ми маємо честь співробітничати.
Ви завжди зможете замовити у нас як оформлення так і переоформлення
(перереєстрацію) вашої фірми (ПП, ТОВ) по наших контактних телефонах в
м. Житомир +38 (067) 2876075, +38 (066) 7118377
Попередня консультація — безкоштовна! Завжди дамо цінну пораду!
Попередня консультація — безкоштовна! Завжди дамо цінну пораду!
Комментариев нет:
Отправить комментарий