четверг, 28 июня 2012 г.

Реєстрація фізичної особи-підприємця в м. Житомир та Житомирській області

Що потрібно, щоб зареєструвати фізичну особу-підприємця
- реєстрацію за місцем проживання в населеному пункті, де здійснюватиме діяльність підприємець;
- паспорт громадянина України, іноземного громадянина, особи без громадянства;
- індивідуальний податковий номер;
- нотаріально посвідчена довіреність на ім"я представника для реєстрації фізичної особи-підприємця.

Що входить в послугу реєстрації підприємця:
- Допомога в підборі видів діяльності підприємця, згідно КВЕД (класифікатор видів діяльності);
- Підготовка документів до реєстрації;
- Подача документів в орган державної реєстрації і їх отримання;
- Отримання довідок про постановку на облік в Пенсійному фонді України;
- Отримання довідки з Держкомстату (при необхідності);
- Отримання довідки формою 4-ОПП, яка підтверджує постановку на облік в органах податкової інспекції;
- Подача до податкової інспекції заявки на виготовлення свідоцтва платника єдиного податку.

Додаткові послуги:
- Реєстрація розрахункових книг в податковій інспекції;
- Виготовлення печатки;
- Відкриття рахунку в банку;
- Виготовлення електронного цифрового підпису для подання електронної звітності.
- ведення бухгалтерського обліку для фізичних осіб підприємців.

Які терміни реєстрації?
Реєстрація підприємця займає від 3 до 10 робочих днів, залежно від того чи будете Ви працювати з печаткою або без неї.

Як можна мінімізувати нотаріальні витрати:
Якщо у Вас немає знайомого нотаріуса або Вас не влаштовує ціна нотаріальних послуг різних нотаріусів Житомира та області, тоді ми можемо вам допомогти не переплачувати «зайвих» грошей.
Для такої економії ми пропонуємо скористатися послугами приватного нотаріуса, з яким ми маємо честь співробітничати.
Оплата єдиного податку здійснюється за рахунок замовника.

Для замовлення реєстрації фізичної особи-підприємця в м. Житомир та Житомирській області телефонуйте +38 (067) 2876075, +38 (066) 7118377

Комментариев нет: